لیست خطاهای PS4

توسط مدیر سایت در تیر ۳۰, ۱۳۹۴
در صورت بروز اشکال در عملکرد کنسول ارور هایی بصورت خودکار شامل اعداد و حروف برای کاربر نمایان میشود که این اعداد و حروف هر کدام دارای معانی خاصی هستند که با دانستن آنها میتوانید به عیب یابی و رفع اشکال بپردازید :
CE-35239-2
جهت آپدیت نرم افزاری PS4 شما به اتصال اینترنت نیاز دارید
به تنظیمات رفته سپس به قسمت Software Update برید و از آنجا دستورات را اجرا کنید
………………………………………………………………………………………………………………………………
CE-35327-0
قادر به اتصال به سرور PSN به یکی از دلایل زیر نیست :
شلوغی سرور
از دسترس خارج شدن سرور
بعدا مجددا تلاش کنید
………………………………………………………………………………………………………………………………
CE-34452-8
فایل ناقص دانلود شده
۱ – فایل را از Home Screen پاک کرده و دستگاه را ریستارت نمایید سپس مجدد برای دانلود تلاش کنید
۲ – ارتباط اینترنت خود راچک کرده و یا با اینترنت دیگری امتحان نمایید در پایان تنظیمان DNS و Static IP را تغییر دهید
۳ – ممکن است بخاطر شلوغ بودن سرور باشد اگه همچنان ادامه داشت بعدن مجدد تلاش کنید اگر باز هم ارور را دریافت کردید مسیر زیر را دنبال کنید :
[Settings] > [Initialization] > [Initialize PS4] > [Quick]
………………………………………………………………………………………………………………………………
CE-32875-5
خطای داخلی رخ داده، سیستم نمیتواند تاریخ را تشخیص دهد
۱ – کنسول PS4 را به اینترنت متصل کنید
۲ – مسیر زیر را دنبال کنید سپس Set Now را بزنید :
[Settings] > [Date and Time Settings] > [Set Using Internet]
۳ – اگر همچنان ارور را دریافت میکنید به قسمت ارتباط با ما در سایت پلی استیشن رفته و مشکل خود را مطرج کنید
………………………………………………………………………………………………………………………………
CE-37533-1
CE-37534-2
CE-37535-3
CE-37536-4
CE-37537-5
CE-37538-6
خطا در تشخیص چهره
در حال ورود به سیستم به وسیله تشخیص چهره رخ داده و ممکن است اطلاعات تصویر خراب شده باشد
۱ – وارد سیستم شوید و دوباره مراحل ثبت تشخیص چهره را انجام دهید
۲ – اگر همچنان ادامه داشت اطلاعات تصاویر کاربران دیگر ممکن است با مشکل مواجه شده، با یک یوزر دیگر امتحانن مایید
………………………………………………………………………………………………………………………………
CE-35657-6
CE-30002-5
CE-33177-1
قادر به اجرای برنامه نیست، ممکن است اطلاعات برنامه خراب شده باشد
۱ – به مسیر [Notifications] > [Downloads] رفته و پیام های دانلود ناموفق را حذف کنید
۲ – از اطلاعات خود توسط هارد خارجی یا فضای آنلاین PS+ بکاپ بگیرید و به حالت سیف مود رفته و [۵٫Rebuild Database] انجام دهید سپس دوباره اطلاعات بکاپ را بازگردانید
………………………………………………………………………………………………………………………………
CE-32937-4
اشکال در دانلود اطلاعات
۱ – روی گزینه Retry در پیام دانلود ناموفق بزنید و یا دانلود را کنسل و دوباره تلاش کنید
۲ – کنسول را ریستارت کنید و دوباره تلاش کنید
۳ – اگر مشکل هنوز ادامه داشت ممکن است از ارتباط اینترنت و سرعت آن باشد دانلود را کنسل کرده و بعدا تلاش نمایید
………………………………………………………………………………………………………………………………
CE-32920-6
دانلود فایل به دلیل عدم نیاز به دانلود کنسل شد
۱ – به مسیر زیر رفته و Restore Licsence کنید :
[Settings] > [PSN] > [Restore License]
۲ – به صفحه اصلی رفته و روی آیکون برنامه کلیک کنید اگر برنامه خریده شده بود به مسیر زیر رفته تا از فعال بودنش مطلع شوید :
[Settings] > [PSN] > [Account Information] > [Services List]
۳ – اگر مورد یافت نشد PS4 را ریست کرده و مرحله ۲ را دوباره انجام دهید
………………………………………………………………………………………………………………………………
CE-33950-0
سیستم قادر به اتصال به سرور برای چک کردن لایسنس نیست
ممکن است در سرور اختلال ایجاد شده باشد لطفا بعدا تلاش کنید
………………………………………………………………………………………………………………………………
CE-37732-2
CE-36244-9
ممکن است فایل ناقص دانلود شده باشد
۱ – برنامه را از صفحه اصلی پاک کرده و کنسول را ریستارت کرده سپس دوباره دانلود نمایید
۲ – اگر ارور ها ادامه داشت به این مسیر بروید : [Settings] > [Initialization] > [Initialize PS4]
۳ – اگر دوباره ارور را مشاهده کردید ممکن است برای هارد دیسک کنسول مشکلی رخ داده باشد
 ………………………………………………………………………………………………………………………………
CE-32928-4
دانلود بدلیل دریافت ارور دوباره کنسل شد
۱ – به مسیر زیر رفته و با زدن دکمه [Options] روی فایل مورد نظر آن را پاک کرده و مجدد دانلود نمایید
[Notifications] > [Downloads]
۲ – اگر جوابی نگرفتید از اطلاعات خود توسط هارد خارجی یا فضای آنلاین PS+ بکاپ بگیرید و به حالت سیف مود رفته و [۵٫Rebuild Database] انجام دهید سپس دوباره اطلاعات بکاپ را بازگردانید
۳ – اگر مجدد جوابی نگرفتید از مسیر زیر دستگاه خود را دوباره راه اندازی نمایید :
[Settings] > [Initialization] > [Initialize PS4]
………………………………………………………………………………………………………………………………
CE-32889-0
خطایی هنگام اجرا رخ داده است
لطفا از مسیر [Settings] > [Network] از ارتباط سالم اینترنت خود اطمینان حاصل فرمایید و گزینه ی [Test Internet Connection] را بزنبدتا به PSN متصل شوید اگر باز به مشکل بر خوردید بعدا مجدد تلاش کنید
………………………………………………………………………………………………………………………………
CE-32883-4
خطای داخلی
دستگاه را خاموش و روشن نمایید
………………………………………………………………………………………………………………………………
CE-33179-3
برنامه یافت نشد
بعد از نصب کامل دوباره تلاش کنید، در صورت نصب نشدن کامل برنامه اد آن Add-Ons ها نمیتوانند نصب شوند
………………………………………………………………………………………………………………………………
CE-33991-5
خطا در اتصال
شما در اتصال به شبکه با مشکل مواجه شدید لطفا دستورات زیر را اجرا کنید
۱ – ممکن است سرور های PSN با مشکل مواجه شده اند لطفا از در دسترس بودن سرور ها اطمینان حاصل فرمایید
۲ – اگر مشکلتان حل نشد به مسیر زیر رفته و کانکشن خود را تست نمایید
[Settings] > [Network] > [Test Internet Connection]
۳ – نرم افزار مودم خود را آپدیت نمایید اگر برطرف نشد موضوع را با ISP یا سرویس دهنده اینترنت خود مطرح کنید اگر باز هم برطرف نشد بعدا مجدد تلاش نمایید شاید بدلیل ترافیک بالای سرور باشد
………………………………………………………………………………………………………………………………
CE-34788-0
این فایل آپدیت نمیتواند استفاده شود
فایل آپدیتی که داخل فلش شماست قابل استفاده نیست از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید
برای آپدیت استاندارد شما به دانلود آخرین آپدیت از این صفحه نیازمندید اگر از این کار هم نتیجه ای نگرفتید و هارد دستگاه خود را تعویض کردید میتوانید فایل کامل راه اندازی سیستم را از اینجا دریافت نمایید
………………………………………………………………………………………………………………………………
CE-30774-1
آپدیت مقدور نیست
کنسول قادر به آپدیت از طریق یو اس بی نمیباشد لطفا مجددا از طریق اینترنت تلاش کنید اگر برای شما مقدور نیست لطفا از این دستورات پیروی کنید :
۱ – فایل آپدیت داخل یو اس بی باید با این نام باشد : PS4UPDATE.PUP و در مسیر زیر قرار گرفته باشد
۲ – اگر باز هم خطا را دریافت کردید احتمالا فایل آپدیت خراب است لطفا مجدد فایل را دریافت نمایید
………………………………………………………………………………………………………………………………
CE-34335-8
هیچ هارد دیسکی در PS4 شما موجود نیست
سیستم قادر به شناسایی هارد دیسک داخل دستگاه شما نیست
۱ – دستگاه را بطور کامل خاموش کنید و کابل هارا کشیده و درب کاور را باز نمایید برای راهنمایی بیشتر به این لینک بروید
۲ – چک کرده و از وجود هارد دیسک داخل دستگاه اطمینان حاصل نمایید، هارد دیسک جدید را با هارد دیسک فعلی تعویض نمایید. آموزش
………………………………………………………………………………………………………………………………
CE-34878-0
CE-36329-3
خطای نرم افزاری یا برنامه ای رخ داده
۱ – تمام برنامه هارا ببندید، آخرین آپدیت کنسول را نصب نمایید، آخرین آپدیت بازی ها را نصب نمایید و در آخر دستگاه را ریست نمایید
۲ – اگر PS Camera به دستگاهتان متصل است ابتدا آن را جدا کرده و دستگاه را ریبوت نمایید و بعد به مسیر زیر رفته و Enable Face Recognition را OFF نمایید :
[Settings] > [User] > [Login Settings]
۳ – اگر هارد دیسک کنسولتان را تعویض کردید لطفا همان هارد دیسک اورجینال را دوباره داخل دستگاه نصب کنید
۴ – اگر هنوز پیام اخطار مشاهده میکنید از دستگاه بکاپ گرفته و دوباره از مسیر زیر راه اندازی کرده و بکاپ را برگردانید :
[Settings] > [Initialization]>[Initialize PS4]
واکنــــــش شمــا چیــــست ؟!
جالب بود
300%
بد نبود
300%
جالب نبود
300%
/* ]]> */